STÍLUS MATRACHÁZ
ÁSZF
FŐOLDAL >
Általános szerződési feltételek
1. Bevezetés
Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a stilusmatrac.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat. Szolgáltató bármikor jogosult jelen ÁSZF. feltételeit egyoldalúan módosítani (jogszabályváltozás). Ezen módosítások a már leadott megrendelésekre nem érvényesek. Az esetleges módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.
2. A Szolgáltató
Név: Stílus Matracház Korlátolt Felelősségű Társaság, Székhely: 2120 Dunakeszi, Szent István u. 30., Képviselő neve: Lente Csaba ügyvezető, Cégjegyzékszám: 13-09-155224, Adószám: 23863530-2-13 Közösségi adószám: HU 23863530 Számlavezető pénzintézet: MBH Bank Zrt. Számlaszám: 10300002-20000507-49020019, e-mail cím: info@stilusmatrac.hu, telefonszám: +36 70 8822881
3. A honlapon folytatott tevékenység
3.1. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék - ahol ezt a jogszabályok előírják - használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal - mielőtt az árut használatba veszi - jelezze vevőszolgálatunknál, pótoljuk. Amennyiben a Webáruházunkban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a portálon közölteknél több információra van szüksége, kérjük forduljon bizalommal vevőszolgálatunkhoz. Vevőszolgálatunk adatait az előző pontban találja.
3.2. A termékek vételárai bruttó árak, a 27% ÁFÁ-t tartalmazzák! A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett bruttó ár, amely az általános forgalmi adót tartalmazza.
3.3. A vásárláshoz regisztráció nem szükséges, az oldalunkon szabadon barangolhat. A megrendelés elküldéséhez csak a kosárban kötelezően megjelölt mezők kitöltése szükséges. Amennyiben hiányos vagy téves formátumú adatokat adott meg rendszer hibaüzenetet küld. A kosárba rakott termékek tételenként és egyben is törölhetőek. A kosárba rakott termékek, illetve a megrendelő űrlap adatai a "Megrendelés" gomb megnyomásáig szabadon módosíthatóak. A Szolgáltató az Ügyfelet a megrendelés adatairól egy automatikus visszaigazoló levélben tájékoztatja, adategyeztetés céljából. Amennyiben 48 órán belül nem érkezik módosítás a megrendelést véglegesnek tekintjük. A Bruttó 100.000 Ft-ot meghaladó rendelések esetén a kiszállítás ingyenes a főoldalon a házhozszállítás akciónál megadott településeken. A meghatározott időpontra, órára történő kiszállítást nem áll módunkban vállalni. A bruttó 100 000.- forint (százezer) összeget el nem érő megrendelések esetén, vagy a házhozszállítás akcióban nem szereplő települések vonatkozásában a fuvardíj 150 FT/km, ami csak oda irányban kerül felszámításra, a megrendelést visszaigazoló e-mailben. Billerbeck matracok vonatkozásában országosan 10.000 Ft egységáron tudjuk vállalni a kiszállítást azon településekre, amelyek nem szerepelnek az ingyenes kiszállítási akcióban, és a km alapú kiszállítási költség meghaladná a 10.000 Ft-ot. Ez utóbbi esetben a teljes vételár előre történő fizetésére van szükség, mert a kiszállítás a Billerbeck központi raktárából egyenesen a vevő címére történik. Az Ügyfél a fentiektől (saját szállítóeszköz vagy szállítmányozó cég igénybevétele) eltérő egyéb szállítási módokat is megrendelhet, ez esetben szállítási díj nem kerül számlázásra. Ezen költség az Ügyfelet terheli (Pl.: telephelyeinken személyes átvétel esetén, ami minden esetben DÍJMENTES). A stilusmatrac.hu Magyarország teljes területére kitudja szállítani a megrendelt termékeket. Külföldre való szállítás esetén előzetes egyeztetés szükséges és külön díjazás érvényes. Erről érdeklődjön ismert elérhetőségeinken.
4. Felhasználási feltételek
4.1. Felelősség. A stilusmatrac.hu biztonsági rendszere megfelelő, használata nem jelent kockázatot, azonban javasoljuk, hogy tegye meg az alábbi óvintézkedéseket: használjon vírus és spyware védelmi szoftvereket friss adatbázissal, telepítse az operációs rendszer biztonsági frissítéseit. A weboldalon való vásárlás feltételezi az Ügyfél részéről az Internet technikai és műszaki korlátainak ismeretét és a technológiával együtt járó hibalehetőségek elfogadását. A Felhasználó a honlapot kizárólag a saját kockázatára használhatja és elfogadja, hogy a Szolgáltató nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és, hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért. A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse. A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.
4.2. Szerzői jogok A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek stb..) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos! Minden jog fenntartva © Stílus Matracház Kft.
5. A honlapon történő vásárlás
5.1. Megrendelés folyamata. A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategóriarendszerbe sorolva találhatók meg. A kategória nevére kattintva a benne szerelő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában levő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor az oldalt látható görgetősávval lehet lefelé görgetni a terméklistát. A termék listáról a részletes leírás gombra kattintva érhető el az egyes termékekhez tartozó részletes információ, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról. A választott termék a kosár gomb segítségével helyezhető a kosárba, amennyiben több ugyanolyan terméket szeretne rendelni, többször kell azt a kosárba helyezni. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. A Kosár ürítése gomb segítségével lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. A Felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a vásárlási folyamatot. A vásárláshoz az alábbi adatokat kell a vásárlási folyamat folytatásához a felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási címet az üzenet rovatban tudja megadni.A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot azt haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a Szolgáltató felé. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról, illetve a termékhez mellékelt használati utasításból lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Az általunk forgalmazott termék - ahol ezt a jogszabályok előírják - használati utasítását az áruhoz mellékeljük. Ha véletlenül nem kapná kézhez az áruval együtt a kötelező használati utasítást, azt azonnal - mielőtt az árut használatba veszi - jelezze vevőszolgálatunknál, pótoljuk. Amennyiben a Web áruházunkban található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a portálon közölteknél több információra van szüksége, kérjük forduljon bizalommal vevőszolgálatunkhoz. Vevőszolgálatunk adatait az előző pontban találja.
5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás. A Szolgáltató a Felhasználót 24 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 24 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni. A Szolgáltatót a Felhasználó által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A megrendeléseket azonnal fogadjuk, és 24 órán belül visszaigazolást küldünk, de ennek hiányában telefonos kapcsolatba léphet velünk leendő Ügyfelünk. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.
5.3. A szerződés létrejötte. A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A Szolgáltató a Felhasználó részére egy megrendelést visszaigazoló e-mailt küld 24 órán belül, amellyel a Felhasználó ajánlatát elfogadja, és így a szerződés az ajánlat Szolgáltató általi elfogadásáról szóló külön e-mail megérkezésekor jön létre.
5.4. A szerződés iktatása. A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.
5.5. Számla A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki, amit a csomagolásban talál vagy postai úton küldi az Ügyfél részére. A Szolgáltató külön kérésre Egészségpénztáraknál elszámolható számlát ki, amennyiben a termék a hatályos jogszabályoknak megfelel. Az Egészségpénztári számlák kiállításához a következő adatokra van szüksége a Szolgáltatónak, amiket az Ügyfél a megjegyzés rovatban tud feltüntetni: Kártyabirtokos neve (Egészségpénztári kártyán feltüntetett név) Egészségpénztár neve Tagi azonosító vagy tagkód Egészségpénztárhoz bejelentett lakcím (Ügyfél lakcíme) Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor külön kell azokat megrendelnie vagy megrendeléskor a megjegyzés rovatba jelezni.
5.6. Fizetés
5.6.1. Előre utalás. A megrendelés visszaigazolásakor a rendelés elindításához 30% előleget kérünk. A megrendelés visszaigazoló e-mail tartalmazza az utaláshoz szükséges adatokat. Igény szerint díjbekérőt is kiállítunk az előlegről. A díjbekérő bal felső sarkában található a Szolgáltató bankszámlaszáma. Az átutalás során az Ügyfél a díjbekérő számára vagy a megrendelés számára hivatkozzon. Előre utalás esetén kezelési költséget nem számítunk fel!
5.6.2. Személyes átvétel. A megrendelt termékeket üzletünkben személyesen is átveheti. A termékek árát készpénzben vagy előre utalással tudja kiegyenlíteni. Készpénzes fizetés esetén kezelési költséget nem számítunk fel
5.7. Szállítás. Házhoz szállítás esetén a fennmaradó összeg a helyszínen átvételkor készpénzben, vagy előre utalással egyenlíthető ki. A termék átvételekor a Felhasználó köteles megvizsgálni, hogy a termék sérülésmentes-e. Amennyiben sérülést tapasztal a csomagoláson, a terméken, a Felhasználó kérheti a futártól jegyzőkönyv felvételét, mert a termék futártól való átvételével illetve az átvételt igazoló dokumentum aláírásával a termék mennyiségi és minőségi átvétele megtörténik, ami azt jelenti, hogy az átvételt követően a Felhasználó kizárólag elállási jogával élhet, ezért a kiszállítást végző személy távozása után a Szolgáltatónak utólag mennyiségi és minőségi reklamációt nem áll módjában elfogadni. Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás vagy a termék, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, illetve cseréjét a Szolgáltató díjmentesen biztosítja. Az átvételt követően észlelt sérülésért a Szolgáltató felelősséget nem vállal! A Szolgáltató - eltérő megállapodásának hiányában - a szerződés megkötését követően késedelem nélkül, de legkésőbb harminc napon belül köteles a Fogyasztó rendelkezésére bocsátani (kiszállítani) a terméket. A Szolgáltató késedelme esetén a Fogyasztó jogosult póthatáridőt tűzni. Ha a Szolgáltató a póthatáridőn belül nem teljesít, a Fogyasztó jogosult a szerződéstől elállni. A Fogyasztó póthatáridő tűzése nélkül akkor jogosult a szerződéstől elállni akkor, ha a Szolgáltató a szerződés teljesítését megtagadta vagy a szerződést a felek megállapodása szerint vagy a szolgáltatás felismerhető rendeltetésénél fogva a meghatározott teljesítési időben - és nem máskor - kellett volna teljesíteni. A Szolgáltató áru tulajdonjog fenntartással él mindaddig, amíg az Ügyfél Szolgáltatótól vagy Szolgáltató megbízottjától (pl.: alvállalkozó áruszállító) átadott-átvett áru(k) Szolgáltató számláján szereplő végösszegét teljes mértékben megfizeti. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy Szolgáltató alvállalkozójaként a Magyar Posta, DPD postafutár, 24H futárszolgálat munkatársának a termék(ek) és szolgáltatás(ok) (szállítás) ellenértékét a termék(ek) átadásakor megfizeti, amennyiben ezt megtagadja a fent említett futárcégek szállítási díját ezen esetben is köteles megfizetni. Az Ügyfél kijelenti, hogy Szolgáltató tulajdonjog igényét nem vitatja és fentiek elmulasztása esetén büntetőjogi felelősséggel tartozik.
6. Elállási jog
6.1. Elállási jog gyakorlásának menete Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban Fogyasztó). A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát. Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 2. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Ebből a célból a Fogyasztó felhasználhatja a megrendelést visszaigazoló e-mailhez mellékelt elállási nyilatkozat - mintát is. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére. A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 6. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mailküldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma. A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 2. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. A Fogyasztó az elállási jogát gyakorolhatja a nyilatkozat-minta útján vagy erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával. A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének a napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja. A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldés költségén kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli. Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli. A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.
6.2. A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti. Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak. Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza. Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel. A Szolgáltató követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Kérjük, hogy a paplant, párnát, matracot és a matracvédőt még a csomagolás felbontását megelőzően, a csomagolással együtt próbálja ki (pl. megfelelő méretű-e). Az Ügyfél nem jogosult az elállási jogát gyakorolni, ha a leszállított paplan, párna, matrac és matracvédő csomagolását felbontotta, hiszen ekkor már tartósan érintkezhet emberi testtel, testnedvekkel, emiatt higiéniai, egészségügyi minősége nem garantálható. (45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 29. § (1)) Úgyszintén nem gyakorolhatja az Ügyfél az elállási jogot, ha egyedi, személyre szabott terméket rendel. Ezekben az esetekben is fennáll az Ügyfél elállási joga, ha a megküldött termék, a teljesítés hibás (pl. minőségi hibás termék).
7. Szavatosság
7.1. Termékszavatosság Termék-szavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Termék-szavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti. A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal. A Felhasználó a termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy: a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A Szolgáltatót termékeire vonatkozóan a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól szóló 19/2014. (IV. 29.) NGM kormányrendeletben foglalt mindenkor hatályos rendelkezései, valamint a Polgári törvénykönyv az irányadó. A fogyasztási cikk meghibásodása miatt a vásárlástól számított 3 munkanapon belül az Ügyfél cseregaranciával élhet, ha a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A Szolgáltatónak jogában áll a vásárolt termékkel kapcsolatos hibát felülvizsgáltatni a szakszervizzel, és abban az esetben, ha a hiba nem rendeltetésszerű használatra vezethető vissza, akkor a javítási költség a vevőt terheli. A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató
7.2. Jótállás. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. A rendelet (tárgyi) hatálya csakis az új, Magyarország területén kötött fogyasztói szerződés keretében értékesített és a rendelet mellékletében felsorolt termékekre vonatkozik. A kormányrendelet mellékletében felsorolt tartós fogyasztási cikkek tekintetében a kötelező jótállás kezdő időpontja a termék a Fogyasztónak történő átadásának a napja vagy ha az üzembe helyezést a Szolgáltató, vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napja. A kötelező jótállási idő az eladási ár nagyságától függ és sávos formában került meghatározásra a 270/2020. (VI. 12.) Korm. rendelet alapján. E szerint: 10 000 - 100 000.- Ft eladási ár esetén 1 év teljeskörű a jótállási idő 100 000 - 250 000.- Ft eladási ár esetén 2 év teljeskörű a jótállási idő 250 000.- Ft eladási ár felett 3 év teljeskörű a jótállási idő A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Ugyanazon hiba miatt a Felhasználó kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont a Felhasználó a jótállásból fakadó jogok az 7.1. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik. Jótállási infografika 2021 itt letölthető!
7.3. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti: Név: Stílus Matracház Korlátolt Felelősségű Társaság Székhely: 2120 Dunakeszi, Szent István utca 30. Levelezési cím: 2120 Dunakeszi, Szent István utca 30. E-mail cím: info@stilusmatrac.hu, telefonszám: +36708822881.
8. Jogérvényesítési lehetőségek
8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő: Név: Név: Stílus Matracház Korlátolt Felelősségű Társaság Székhely: 2120 Dunakeszi, Szent István utca 30. Levelezési cím: 2120 Dunakeszi, Szent István utca 30. E-mail cím: info@stilusmatrac.hu, telefonszám: +36708822881. A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel. A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.
8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek A szerződő Felek mindent elkövetnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket tárgyalások útján rendezzék. A felek a szerződéssel kapcsolatos vitás ügyeiket elsősorban közös egyeztetéssel rendezik. A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekben a Polgári törvénykönyv, valamint az elektronikus kereskedelemre és a távollévők közötti szerződéskötésre vonatkozó jogszabályok rendelkezései az irányadóak. Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára: Bejegyzés a vásárlók könyvébe. A vásárlók könyve a Szolgáltató mindegyik üzletében elérhető. Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál Amennyiben Ügyfél fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei a http://jarasinfo.gov.hu/ holnapon érhetők el. Békéltető testület eljárásának kezdeményezése. A békéltető testületek elérhetősége: Baranya Megyei Békéltető Testület Címe: 7625 Pécs, Majorosy Imre u. 36. Levelezési címe: 7602 Pécs, Pf. 109. Telefonszáma: (72) 507-154 Fax száma: (72) 507-152 Elnök: Dr. Bodnár József E-mail cím: kerelem@baranyabekeltetes.hu, info@baranyabekeltetes.hu Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület Címe: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4. Telefonszáma: (76) 501-525, (76) 501-532 Fax száma: (76) 501-538 Elnök: Dr. Horváth Zsuzsanna E-mail cím: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu Békés Megyei Békéltető Testület Címe: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5. Telefonszáma: (66) 324-976, 446-354, 451-775 Fax száma: (66) 324-976 Elnök: Dr. Bagdi László E-mail cím: bekeltetes@bmkik.hu; bmkik@bmkik.hu Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület Címe: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1. Telefonszáma: (46) 501-091, 501-870 Fax száma: (46) 501-099 Elnök: Dr. Tulipán Péter E-mail cím: bekeltetes@bokik.hu Budapesti Békéltető Testület Címe: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. Telefonszáma: (1) 488-2131 Fax száma: (1) 488-2186 Elnök: Dr. Baranovszky György E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu Csongrád Megyei Békéltető Testület Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék Fax száma: (62) 426-149 Elnök: Dr. Horváth Károly E-mail cím: info@csmkik.hu Fejér Megyei Békéltető Testület Címe: 8000 Székesfehérvár, Hosszúséta tér 4-6. Telefonszáma: (22) 510-310 Fax száma: (22) 510-312 Elnök: Dr. Vári Kovács József E-mail cím: fmkik@fmkik.hu; bekeltetes@fmkik.hu Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület Címe: 9021 Győr, Szent István út 10/a. Telefonszáma: (96) 520-202; 520-217 Fax száma: (96) 520-218 Elnök: Horváth László E-mail cím: bekeltetotestulet@gymskik.hu Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület Címe: 4025 Debrecen, Petőfi tér 10. Ügyintézés helyszíne: 4025 Debrecen Vörösmarty u. 13-15. Telefon: 06-52-500-710, 06-52-500-745 Fax: 06-52-500-720 Elnök: Dr. Hajnal Zsolt E-mail cím: bekelteto@hbkik.hu Heves Megyei Békéltető Testület Címe: 3300 Eger, Faiskola út 15. Levelezési címe: 3301 Eger, Pf. 440. Telefonszáma: (36) 416-660/105 mellék Fax száma: (36) 323-615 Elnök: Dr. Gordos Csaba E-mail cím: bekeltetes@hkik.hu Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület Címe: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. Telefonszáma: (56) 510-610 Fax száma: (56) 370-005 Elnök: Dr. Lajkóné dr. Vígh Judit E-mail cím: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület Címe: 2800 Tatabánya, Fő tér 36. Telefonszáma: (34) 513-010 Fax száma: (34) 316-259 Elnök: Dr. Rozsnyói György E-mail cím: bekeltetes@kemkik.hu Nógrád Megyei Békéltető Testület Címe: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/a Telefonszám: (32) 520-860 Fax száma: (32) 520-862 Elnök: Dr. Pongó Erik E-mail cím: nkik@nkik.hu Pest Megyei Békéltető Testület Címe: 1119 Budapest, Etele út 59-61. II. emelet 240. Telefonszáma: 06-1-269-0703 Fax száma: 06-1-269-0703 Elnök: dr. Csanádi Károly E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu Somogy Megyei Békéltető Testület Címe: 7400 Kaposvár, Anna utca 6. Telefonszáma: (82) 501-000 Fax száma: (82) 501-046 Elnök: Dr. Novák Ferenc E-mail cím: skik@skik.hu Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület Címe: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2. Telefonszáma: (42) 311-544, (42) 420-180 Fax száma: (42) 420-180 Elnök: Görömbeiné dr. Balmaz Katalin E-mail cím: bekelteto@szabkam.hu Tolna Megyei Békéltető Testület Címe: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. Telefonszáma: (74) 411-661 Fax száma: (74) 411-456 Elnök: Dr. Gáll Ferenc E-mail cím: kamara@tmkik.hu Vas Megyei Békéltető Testület Címe: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2. Telefonszáma: (94) 312-356 Fax száma: (94) 316-936 Elnök: Dr. Kövesdi Zoltán E-mail cím: vmkik@vmkik.hu Veszprém Megyei Békéltető Testület Címe: 8200 Veszprém, Budapest u. 3. Telefonszáma: (88) 814-111 Fax száma: (88) 412-150 Elnök: Dr. Vasvári Csaba E-mail cím: info@bekeltetesveszprem.hu Zala Megyei Békéltető Testület Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24. Telefonszáma: (92) 550-513 Fax száma: (92) 550-525 Elnök: Dr. Molnár Sándor E-mail cím: zmkik@zmkik.hu; zmbekelteto@zmkik.hu Csongrád Megyei Békéltető Testület Címe: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12. Telefonszáma: (62) 554-250/118 mellék Fax száma: (62) 426-149 Név: Jenei Zoltán E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu Bírósági eljárás kezdeményezése Ügyfél jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései szerint. Az Európai Bizottság online vitarendezési platformot hozott létre („ODR-platform"). A platform kapcsolattartó pontként szolgál szerződéses kötelezettségekkel, internetes értékesítéssel és szolgáltatási szerződésekkel kapcsolatos viták bíróságon kívüli rendezéséhez. Az Ügyfelek számára az "Online vitarendezési platform" az Európai Bizottság weboldalán, az alábbi linkre kattintva érhető el: http://ec.europa.eu/consumers/odr. Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó regisztrálást követően kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Békéltető Testület részére a platformon keresztül, így a fogyasztók a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat
9. Egyéb rendelkezések
9.1. ÁSZF, árak módosítása A Weboldalról megrendelhető termékek árainak változtatásának jogát a Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.
9.2. Technikai korlátok. A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást. 9.3. Adatvédelmi szabályzat A Szolgáltató az Ügyfél által rendelkezésre bocsátott adatokat célhoz kötötten, kizárólag a szerződés teljesítése és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja. A Szolgáltató a Partnerek adatait harmadik félnek nem adja ki, kivéve, ha a szerződés teljesítésekor a harmadik fél a Szolgáltató alvállalkozójaként/közreműködőjeként jár el. A Szolgáltató az Ügyfelek adatainak kezelésekor a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény mindenkor hatályos rendelkezései szerint jár el. A részletes adatvédelmi szabályzat a https://stilusmatrac.hu/adatkezeles aloldalon érehető el.